فرماندار یزد دردیدار با مردم محله پنبه کاران گفت: مسئولین نسبت به مسائل مطرح شده از سوی شهروندان واقف هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، مسائل و مشکلات محله پبنه کاران یزد با حضور نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار یزد، مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، شهرداران منطقه 2 و ناحیه تاریخی و مردم این محله بررسی شد.

محمود شاکری شمسی در این دیدار با بیان اینکه افتخار مدیران این است که از جنس خود مردم هستند اظهار داشت: مسئولین نسبت به مسائل مطرح شده از سوی شهروندان واقف بوده و رفع این مشکلات دغدغه آنها می باشد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه نیازهای و مشکلات شهرستان اولویت بندی شده است خاطر نشان کرد: تأمین منابع آب و مدیریت بهینه مصرف آب به عنوان مهم ترین اولویت شهرستان است و در این زمینه در تابستان گذشته چندین حلقه چاه آب حفر شد تا مردم در استفاده از آب شرب با مشکلی مواجه نشوند.

وی با اعلام اینکه توجه به بافت تاریخی و بحث گردشگری به عنوان دومین اولویت شهرستان می باشد گفت: در سالجاری اعتبارات خوبی برای بدنه سازی، کف سازی و مرمت برخی از بناهای تاریخی نظیر امیرچخماق، مسجد جامع، بلوار بسیج و... در نظر گرفته شده است.

شاکری شمسی ابرازامیدواری کرد: با عزم به وجود آمده میان مسئولین استان بتوانیم در جهت حفظ و ترمیم بالغ بر 700 هکتار بافت تاریخی یک پارپه منحصر به فرد به عنوان میراث گرانبها اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

فرماندار تأکید کرد: اعتبارات دولتی به تنهایی برای اجرای مناسب طرح ها و پروژه ها کافی نیست و در این راستا خوشبختانه در چند سال گذشته زمینه حضور بخش غیر دولتی در بخش های مختلف فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث اتمام عملیات عمرانی کتابخانه مرکزی در چند سال گذشته معطل مانده است گفت: در این خصوص با پیگیری های صورت گرفته توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و انعقاد قرار داد با پیمانکار جدید، مشکلات این پروژه در آینده ای نزدیک مرتفع می گردد.

فرماندار یزد در این دیدار مردمی در خصوص بررسی مشکلات درمانگاه محله پنبه کاران و رفع مشکلات امنیتی و ناهنجاری های بوجود آمده قول مساعد داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا