هم زمان با اولین روز از هفته وقف کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با ایشان دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در این دیدار حضرت آیت الله ناصری بر ضرورت آگاهی بخشی از احکام و مسائل مرتبط با وقف تاکید کرد و افزود: وقف یکی از سنت های حسنه ای است که میراث گذشتگان ما بوده و برای آیندگان نیز مفید خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه انسان باید دقت نماید تا برای آخرت خود چه توشه ای می فرستد تاکید کرد: وقف بهترین باقیات الصالحات و ذخیره اخروی است.
وی بارزترین خصوصیت واقفین خیر اندیش را دور اندیشی و آینده نگر بودن عنوان کرد و اظهار داشت: همیشه در طول تاریخ بودند افرادی که نعمت هایی را که خداوند به آنها ارزانی داشته را مختص به خود نمی دانستند و به فکر آیندگان نیز بودند.
امام جمعه یزد در ادامه افزود: واقفینی که هم اکنون مسجد، حسینیه ، مدرسه یا درمانگاه و بیمارستان احداث می کنند در کنار آن موقوفاتی را هم برای پشتوانه اقتصادی آن در نظر بگیرند.
آیت الله ناصری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، برنامه ریزی و جدیت در احیای موقوفات و ترویج فرهنگ وقف را خواستار شد.
گفتنی است در این دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه، مدیران ستادی و ادارات اجرایی، مدیران مراکز وابسته، کارشناسان اوقاف و امور خیریه استان یزد و مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم حضور داشتند.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا