همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مردم شهید پرور و مومن دارالعباده یزد میزبان پیکر پاک و مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند و پیکر پاک و مطهر این شهداء امروز (29 آذر) وارد استان شده ودر محل امامزاده جعفر(ع) مورد استقبال مردمی قرار گرفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

همانگونه که برادران و خواهران دارالعباده استان یزد مستحضرند مردم انقلابی، ولایتمدار وشهید پرور یزد در سالگرد شهادت حضرت ثامن الحجج                       علی بن موسی الرضا علیه السلام میزبان هشت شهید گمنام هستند که بوی عطرشان فضای شهر را معطر نموده ، روحیه ایثار و فداکاری هشت سال دفاع مقدس را در خاطره ها تجدید می کند.

شهیدانی که عزت ، صلابت و استقلال امروز ملت ما مرهون خونهای پاک آنان است که به پیشگاه مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی تقدیم نمودند تا حریم کشور حضرت امام عصر بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه برای همیشه از دستبرد راهزنان و مستکبران در امان بماند.

شهیدانی که روح ملکوتی بنیان گزار جمهوری اسلامی حضرت امام  اعلی الله مقامه را در جوار رحمت الهی خوشحال و موجبات ترضیه خاطر رهبر عظیم الشان انقلاب  دام ظله العالی را فراهم آوردند تا به چنین یاورانی مباهات نموده ، دعای خیرشان بدرقه راه آنان باشد.

انتظار می رود همه اقشار ، پیر و جوان،زن و مرد در مراسم تشییع این پیکرهای پاک که ساعت 9 بامداد روز سه شنبه ،آخر ماه صفر، از آستان مبارک  امامزاده جعفر(ع) آغاز می شود شرکت نمایند.

خداوند به همگان در دنیا و آخرت جزای خیر مرحمت فرماید.

اول دی 1393                                                                                                             نماینده مردم شریف استان یزد

                                                        در مجلس خبرگان رهبری

                                                        ابوالقاسم وافی

 

عکس: خبرنگار یزد فردا == میرجلیلی=== پیکر مطهر این هشت شهید گمنام از امشب میزبان مجالس و مراسمات عزاداری مردم استان یزد در سوگ رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) می باشد. و  در نهایت آنگونه که اعلام شده  2 دی پس از تشییع بر دست های مردم مومن، متدین و شهید پرور دارالعباده استان یزد در محل میدان امیر چقماق (چهار راه شهدا) خاکسپاری می شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا