استاندار یزد، در نشست مشترکی با امام جمعه یزد و نماینده محترم ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم یزد و اشکذر و اردکان در مجلس شورای اسلامی و معاونتهای چهارگانه استانداری که در دفتر استاندار برگزار شد، مهمترین مباحث و مسائل استان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست که ظهر پنجشنبه 29 آذرماه برگزار شد، اولین محور طرح شده، بحث اجرای خطوط انتقال آب از سد بهشت آباد و خلیج فارس به استان بود که آخرین دستاوردها و تصمیمات دراین خصوص مطرح و در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین با توجه به فصل تعیین بودجه سال 94 کشور، در خصوص بررسی لایحه بودجه کل کشور و سهم استان در این لایحه، مباحثی مطرح وتصمیمات لازم اخذ شد.
استاندار یزد در این نشست، بر برگزاری جلسات منظم و مداوم جهت مشخص شدن نتایج پیشرفت امور در بحث انتقال خطوط آب به استان تاکید کرد و از نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس خواست تا همچون گذشته در این خصوص عنایت لازم را داشته باشند.
وی همچنین خواستار مشارکت 15 درصدی موسسه کوثر یزد در طرح انتقال آب خلیج فارس به استان با کنسرسیوم موجود در بخش خصوصی در این زمینه شد.
میرمحمدی همچنین از برگزاری نشست آتی خود با وزیر نیرو در خصوص احداث سد بهشت آباد جهت اجرای خط انتقال آب به یزد و در ادامه پیگیری های صورت گرفته در این خصوص گفت و همچنین با توجه به تاکید نماینده محترم ولی فقیه در زمینه توسعه فضای فیزیکی حوزه های علمیه در استان، از دیدار با رییس بنیاد مسکن کشور جهت فراهم کردن امکان تحقق این امر خبر داد.
در این نشست هر یک از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل جاری استان را مطرح کردند.
" پیشنهاد برگزاری همایشی جهت معرفی پروژه های مطرح استان "،" ایجاد بانک اطلاعات جامع مدیران استان" ،" تدوین نقشه راه فرهنگی و هم افزایی در اجرای آن در سطح استان" و" محتوی سازی در فضای مجازی استان" از جمله مسائلی بود که نمایندگان مردم یزد و اشکذر و اردکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست بدان پرداختند.
در پایان نیز، حضرت آیت الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه دراستان، ضمن تشکر از مساعی استاندار یزد و معاونین استاندار و پیگیری و تلاش نمایندگان مردم استان در مجلس در راستای حل مشکلات استان، بر گسترش فضاهای فکری و فیزیکی در زمینه های فرهنگی، اخلاقی و علمی در استان تاکید کرد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا