محمد رضا شوق الشعرا

عظیمی زاده شش ابلاغ جدید در شهرداری یزد صادر کرد!
مدیران منطقه سه، معاونت ترافیک، ناحیه تاریخی، روابط عمومی، و سازمانهای آتش نشانی، ميادين ميوه و تره شهرداری یزد، جابجا و معرفی  شدند

مهندس عظیمی زاده، شهردار شورای چهارم یزد، طی احکامی جدید، مسئولان منطقه سه، معاونت ترافیک، شهردار ناحیه تاریخی ،سازمانهای آتش نشانی،ميادين ميوه و تره بار و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد را معرفی نمود.
شهردار یزد مهندس احمد خواجه منصوری را که فعالیت خوبی در شهرداری ناحیه تاریخی داشت، بجای مهندس سید محمود کشفی پور به عنوان سرپرست منطقه سه گذاشت، و مهندس سید محمود کشفی پور را بجای مهندس احمد خواجه منصوری به عنوان مدیر ناحیه تاریخی. مهندس محمدرضا شفیعی، رئیس دفتر شهردار و رئیس روابط عمومی شهرداری را به جای میرشمسی گذاشت سرپرست معاونت حمل ونقل وترافیک، و سید عباس میرشمسی را از معاونت ترافیک برداشت و گذاشت سرپرست سازمان  آتش نشانی وخدمات ایمنی، حالا میرشمسی چه تخصص و تجربه ای در امور آتش نشانی دارد بماند! و اما مهندس محمد صلواتی که در همه سازمانهای شهرداری یک زمانی مدیر عامل بوده است را دوباره از میدان میوه و تره بار برداشت و دوباره گذاشت مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری و اما ابوالفضل ابوئی را نیز که باید دوباره یک جایی به کار می گماشت، از آتش نشانی برداشت و گذاشت سرپرست سازمان مدیریت ميادين ميوه و تره بار ، و اما حال مانده است معاون خدمات شهری و مدیرعامل سازمان رفاهی- تفریحی و فرهنگی - ورزشی که به هیچ نحو شهردار یزد جرات نمی کند و نمی تواند که دور و بر این افراد برود، چرا که پشتشان بدجوری گرم و محکم است!!! می گوید نه!؟ از رئیس و نایب رئیس و بعضی دیگر از اعضای شورای شهر بپرسید!؟
تبصره اول: «آتش نشانی» یزد هم به سرنوشت ترافیک «کور» یزد دچار می گردد!؟
تبصره دوم:
تبصره سوم:
تبصره چهارم:

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا