ميقاني قائم مقام ستاد اقامه نماز سازمان صدا وسيما با اعضاي شوراي اقامه نماز و برنامه سازان معارفي مركز يزد ديدار نمود .

به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركز يزد” در اين جلسه كه با حضور ميقاني قائم مقام ستاد اقامه نماز سازمان ،‌سيد حسن آسايش مدير كل مركز ،‌سيدمحمدجواد صداقت كشفي قائم مقام مركز ،حجت الاسلام حبيبيان ريس ستاد اقامه نماز استان ،‌حجت الاسلام اخوان سيگاري امام جماعت مركز وجمعي از مديران و معاونين و برنامه سازان معارفي برگزار شد .

در اين جلسه سيد حسن آسايش مدير كل مركز با بيان نقش رسانه در فرهنگ سازي برپايي هر چه باشكوه تر نماز افزود : ‌ما در مركز يزد برنامه هاي مذهبي زيادي در تلويزيون و راديو داريم و در شهر دارالعباده صداي اذان وقتي از راديو پخش مي شود در مناره هاي مساجد به گوش مي رسد .

همچنين گفت :  شكوه و عظمت نماز بايد در بافت قديمي يزد به چشم بيايد كه ياري ديگر ادارات و متوليان اين امر را مي طلبد .

حجت الاسلام حبيبيان از صدا و سيما در ترويج فرهنگ نماز وهمراهي در بحث هاي مذهبي خصوصا اهميت نماز اول وقت  تشكر كرد و همچن افزود : بايد با زبان هنر بايد مردم را به نماز تشويق كنيم .

ميقاني قائم مقام ستاد اقامه نماز سازمان با بيان اينكه خانواده نقش بسيار مهمي در مقيد بودن فرزندان به امر نماز دارد و بعد از آن مدارس و همسالان نيز نقش بسزايي دارند، افزود :  همانطور كه در فرمايشات 23 گانه مقام معظم رهبري در اجلاس نماز صحبت شده ،‌نقش صدا و سيما بسيار برجسته است و ما در رسانه ملي وظيفه سنگيني در اين خصوص داريم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا