فنی و حرفه ای استان یزد با 98 تیم سیار آموزش مهارت شهری، رتبه اول در کشور را داراست .

   به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:بر اساس آخرین آمار و ارقام اعلامی از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با 98 تیم سیار شهری در بخش آموزشهای مهارتی بیشترین تیم سیار شهری را در کشور دارا می باشد .

دراین باره حبیب ا... کارگر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد اذعان داشت :"به منظور رفاه حال هم استانیهای عزیز و ارائه آموزش های مهارتی در محلات و مناطق مسکونی فاقد مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای با هدف تربیت و توانمند سازی نیروی کار ماهر ،ارائه خدمات آموزشی توسط این اداره کل به متقاضیان فراگیری آموزشهای مهارتی در استان ، در قالب 98 تیم سیار آموزشی در سال 92 صورت پذیرفته که این امر به واسطه همکاری و اعزام مربیان کارآزموده و مجرب به مناطق شهری در نقاط مختلف و با همکاری دستگاههای مرتبط در سطح استان که جای بسی تشکر دارد محقق گردیده است .

وی در پایان با اشاره به اهمیت آموزشهای مهارتی درحوزه های مختلف اعم از:کشاورزی ،صنعت و خدمات ،از آنها به عنوان یکی از مهمترین عوامل  مؤثر در ایجاد اشتغال پایدار و تامین نیروی کارآمد و متخصص در کشور یاد کرد ."

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا