معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور ۴ ساعته در واحد دانشگاهی بافق از امکانات و تاسیسات این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر معصومه طباطبایی و هیات همراه در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی بافق با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه به روان شهدا، ادای احترام و سپس با حضور در مسجد دانشگاه، ساختمان استادسرا، سلف سرویس و خوابگاه‌های دانشجویی از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای استادان و دانشجویان دیدن کرد.

وی با حضور در هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق از نزدیک با فعالیت‌های هنری دانشجویان در زمینه منبت و مشبک‌کاری و نقاشی آشنا شد و پس از آن به ساختمان پژوهشی واحد رفته و از کتابخانه و آزمایشگاه‌ها و مرکز کارآفرینی را بازدید کرد.

طباطبایی در ادامه از امکانات تالار آفرینش واحد بافق و سالن‌های ورزشی دیدن کرده و از نزدیک در جریان اجرای پروژه پرورش ماهی و نخیلات این دانشگاه قرار گرفت.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بعد از این بازدید با حضور در جمع استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی با ابراز خرسندی و رضایتمندی از امکانات ایجادشده در واحد بافق، انجام طرح‌های دانش‌بنیان و پژوهش‌محور را اولویت کار دانست و مسیر سیاست‌های آینده دانشگاه آزاد را کاستن از اتکا به درآمد‌های ناشی از شهریه دانشجویان ذکر کرد.

در این دیدار حکم تمدید دوره ریاست حسینعلی لازمی به وی تقدیم و با تشکر از مسعود اخیگان، سید محسن میربافقی به عنوان مسئول گزینش واحد منصوب شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا