معاون تربیت بدنی وسلامت : مشکل امروز دانش آموزان کم تحرکی و چاقی است /معلمان ورزش دانش و اطلاعات خود را به روز کنند / مدیران و معلمان زنگ ورزش را جدی بگیرند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد "عباس دهقان " که درجریان بازدید از دوره ی آموزشی دو میدانی و حرکات اصلاحی درجمع معلمان ورزش سخن می گفت : با اشاره به رشد روز افزون  کم تحرکی و چاقی دربین دانش آموزان از معلمان ورزش خواست برای ارتقای سطح سلامت دانش آموزان تلاش کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تغذیه نامناسب و  رشد روزافزون بازیهای رایانه ای را از عوامل کم تحرکی دانش اموزان دانست و افزود  : بعضا  رقابت های تحصیلی دانش آموزان ، خانواده ها ومدارس نیز،  دانش آموزان را بیشتر مشغول درس نموده و از تحرک آنان کاسته است.   

"دهقان " به نقش ورزش مدارس در ایجاد تحرک ، نشاط و شادابی دانش آموزان اشاره کرد و افزود:  معلمان ورزش با ارتقا و به روز کردن دانش خود زمینه ی بهره وری حداکثری از زنگ ورزش را فراهم کنند.  

وی استقبال 200 نفری معلمان ورزش از این دوره ی آموزشی را ستود و اظهار امیدواری کرد با همراهی مدیران و سایر عوامل اجرایی مدرسه زمینه اجرای طرح ها و بر نامه های تربیت بدنی و سلامت درمدارس فراهم شود.







 




 
     









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا