یزدفردا-سرویس اجتماعی -خبرهای پلیس"فرمانده انتظامی استان یزد از كشف 347 كیلو تریاك و حشیش و همچنین 169 لیتر پیش ساز هروئین در عملیات پلیس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد:سرهنگ "ایرج كاكاوند" گفت: در راستای تشدید مبارزه با باندهای بزرگ وارد كننده موادمخدر و شناسایی و دستگیری اشرار و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با همكاری پلیس شهرستان مهریز از ورود یك محموله سنگین موادمخدر از شرق كشور به سمت این استان باخبر شدند.

وی ضمن اشاره به انجام كار اطلاعاتی و شناسایی خودروی سوداگران مرگ ادامه داد: ماموران پلیس در یك عملیات منسجم و هماهنگ، ضمن متوقف كردن چهار دستگاه خودروی مربوط به قاچاقچیان، 300 كیلو تریاك و 47 كیلو حشیش را كشف كردند.

سرهنگ كاكاوند با اشاره به دستگیری پنج تن از سوداگران مرگ افزود: متهمان در بازجویی انجام شده به مخفیگاه خود در شهر یزد اعتراف كردند كه هماهنگی لازم با مقامات قضائی در خصوص بازرسی از محل مورد نظر به عمل آمد.

به گفته ی كاكاوند، ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ضمن دستگیری یكی دیگر از سوداگران مرگ، موفق به كشف 169 لیتر" پیش ساز هروئین" شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تا كنون نزدیك به 20 تن انواع موادمخدر را كشف و ضبط كرده است كه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 31 درصدی كشفیات را نشان می دهد، بنابراین مردم باید با افزایش اطلاعات و آگاهیهای خود در جهت مبارزه با این دسیسه دشمنان خارجی و سودجویان داخلی تلاش كنند و سوداگران مرگ را ناكام گذاشته و از اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده خود با تشریح آسیبهای آن جلوگیری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا