"پیام محمدصالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت سردار الله دادی"

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو مابدلو تبدیلا

 

شهادت سردار الله دادی فرمانده گرانقدر و پر توان سپاه اسلام که به همراه تعدادی از فرماندهان حزب الله و در راستای کمک مستشارای به مردم و دولت سوریه و مقابله باگروههای تروریستی ؛ درعملیات تروریستی توسط رژیم جنایت کار صهیونیستی به شهادت رسیدند، گواه روشنی است که در مسیر عدالت خواهی و احیاء سیره پیامبر اعظم الهی(ص) و تأسی از سید و سالار شهیدان، مردان خدا جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و دشمنان طغیانگر و فرعونیان زمان با عمل شیطانی و ننگین خود ذلت ابدی را برای خود رقم می زنند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی مجاهدی بزرگ و مدیری دلسوز که عمر با برکت و عزت بخش خویش را  چه در دوران دفاع مقدس و چه مراحل پس از آن با اخلاص و پشتکار سپری نمود. فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گوشه ای از کارنامه درخشان و عملکرد مدبرانه او به رزمندگان استان و بسیجیان عزیز بود که با تمام توان برای ارتقاء جایگاه این نهاد مقدس همت گذاشت.

امروز جهان اسلام در مواجهه با کفر جهانی و توهین کنندگان به مرزهای اعتقادی با تمام توان آماده پاسخگویی به تجاوز و تعددی آنان می باشد.مدعیان دروغین مبارزه با تروریست بویژه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با حمایت از رژیم جعلی صهیونیست نخواهد توانست در برابر اراده پولاد مردان عرصه جهاد و شهادت وامت حزب الله ره به جایی ببرد و این وعده الهی است که فتح و نصرت از آن کسانی است که برای احیاء دین خدا و ارزشهای الهی قدم بر می دارند.

شهادت این مجاهد و مهاجر فی سبیل الله را به محضر امام عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا "مدظله" خانواده محترم وی و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض می نمایم. به یقین مردم قدرشناس دیارمان بویژه خیل عظیم بسیجیان استان تلاشهای اثربخش این شهید بزرگوار را مورد تکریم و تجلیل قرار خواهند داد.

 

محمدصالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر درمجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا