نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با صدور پیامی شهادت سردار رشید اسلام محمد علی الله دادی و همراهان وی را تسلیت گفت.

پیام نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد به مناسبت شهادت سردار محمد علی الله دادی و همراهان

» مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا    سوره مبارکة احزاب، آیه شریفة 23 «

ترجمه: ازمیان مؤمنان مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را عمل کردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر ندادند.

شهادت سردار رشید و فرمانده جلیل القدر سپاه اسلام و همراهان شهید محمد علی الله دادی که در مصاف با کفر و الحاد و تکفیر به فیض عظیم شهادت نائل و به نزد پروردگار بار یافته اند را به محضر امام زمان(عج) و فرماندهی معظّم کل قوا و خانواده ارجمند شهید و همرزمان او تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهید الله دادی که از فرماندهان با تجربه دفاع مقدس و استان یزد نیز سابقة حضور با برکت این عزیز به عنوان فرمانده الغدیریان را دارد و بجاست که در فراق این سردار به تعزیت بنشیند و امیدوار باشد به فضل الهی که همرزمان و دست پروردگان این بزرگوار با رزم بی امان خود، دشمن را منکوب و سرافرازی و سعادت اسلام و مسلمانان را هرچه بهتر رقم خواهند زد ان شاءالله.

 

 

 

 

  والسّلام 

 

ومن الله التوفیق

 

محمد رضا ناصری

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا