در پی توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر  اسلام (ص) 260 دانش آموز دبیرستان پسرانه  مجتمع آموزشی  حضرت سید الشهدا (ع)"جامعه تعلیمات اسلامی یزد "واحد چمران یزد در تجمعی با حضور مدیران و معلمین این دبیرستان حرکت نا بخردانه این نشریه هتاک را محکوم نمودند.

مسئول هیأت انصار ولایت یزد ضمن تشکر از حضور دانش آموزان در این تجمع خاطر نشان کرد: عکس العمل در مقابل ارزش ها؛ باورها و اعتقادات ما نشانه ی زنده بودن روح ما است.
حجت السلام مهدوی نژاد بیان داشت : دشمنان امروز با ایجاد اسلام هراسی در بین مردم دنیا می خواهند چهره دیگری از اسلام را ترسیم کنند.

این کارشناس مذهبی در میان همه توطئه های صورت گرفته  علیه اسلام، مسخره کردن پیامبر اکرم را مهم ترین توطئه دشمنان  دانست و افزود: نشریه شارلی ابدو فرانسوی که در حال ورشکستگی بود برای اینکه خودش را مطرح سازد، یک جریان اسلام گریزی را با دستور و پشتوانه سرویس هایی جاسوسی راه اندازی نمود .

مسئول هیأت انصار یزد افزود : با اینکه نشریه شارلی ابدو پنج میلیون نسخه از کاریکاتور پیامبررا تا کنون چاپ کرده است ولی باز هم  این نشریه هتاک وعده داده است که 7میلیون نسخه دیگر هم  چاپ می کند.

 

حجت السلام مهدوی در پایان یادآور شد : اگر ما حساسیت به این موضوع نداشته باشیم قطعا موارد بعدی هم اتفاق خواهد افتاد و در توسعه این مسله شریک هستیم اگر آن توطئه ها را محکوم نکنیم پیش وجدان ؛عقل وخدای متعال مسئول هستیم .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا