باحضور شماري از علاقمندان ورزش و خانواده هاي صنعت آب و برق ،‌مسير چندهزارمتري محوطه پارك كوهستان پيموده شد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد ، در این همایش پر شور كه با هدف نهادينه شدن فرهنگ ورزش و اشاعه آن در خانواده هاي تلاشگر صنعت آب و برق استان يزد برگزار شد جمع کثیری از علاقمندان به ورزش در کنار مديران سازمان حضور داشتند.


در حالی که آغاز این همایش، ساعت هفت و نيم بامداد اعلام شده بود از ساعتها قبل جمع کثیری از كاركنان در محوطه پارك كوهستان حضور یافته و با لباس های ورزشی در حال ورزش صبحگاهی بودند.

ورزشكاران شركت توزيع نيروي برق استان يزد در حالی که همسران، کودکان در میان آنان دیده می شد با چهره های گشاده و لبخند بر لب به سوی محل برگزاري همايش پارك  که محل قرعه کشی این همایش نيز بود،  حرکت کردند.


ورزشكاران صنعت آب و برق حرکت پیاده روی خود را از پاركينگ ورودي پارك كوهستان شروع و مسافت چند هزار متري اطراف اين پارك،  در حالي كه بنرمزين به نام خاتم پيامبران حضرت محمد (ص) را حمل مي كردند،  پیمودند.


محمدرضا صحتي، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در این همایش پیاده روی گفت: ورزش همگانی پیش زمینه ای در راستای حفظ سلامتی و نشاط اجتماعی در جامعه است.

 وي نهادينه شدن ورزش در سطح خانواده ها و بررسي عوامل ارتقاء دهنده مشاركت در ورزش را ضروري برشمرد و تاكيد كرد: تقویت فرهنگ ورزش همگانی و تفریحی، استفاده از راهكارهاي تشویقي و توجه به نقش رسانه ها در افزايش انگيزش مردم  از جمله راهکارهایی هستند که می توان از طریق آنها ورزش همگانی را ارتقاء داد.

 صحتي اذعان كرد: اهمیت ورزش برای سلامت جامعه و اعضای آن،  یکی از ارکان مهم پیشرفت جوامع و از شاخص های توسعه قلمداد می شود.

 شايان ذكر است پس از پايان پياده روي و انجام نرمش هاي صبحگاهي ، هريك از شركت ها و سازمان ها به قيد قرعه ،با اهداء جوايز از شركت كنندگان سازمان خود قدرداني كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا