رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه از برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

رضا خاموشی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان ابرکوه با حضور ورزش دوستان و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: با آغاز دهه مبارک فجر مسابقات شطرنج ، تیراندازی، فوتسال، بدمینتون، والیبال ، کونگ فو ، تنیس روی میز ، طناب کشی و دوومیدانی در بخش آقایان در بخش مرکزی و بخش بهمن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه اظهار داشت : برگزاری جشن بزرگ خانوادگی پیروزی انقلاب ، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی، ، کوهنوردی و جشن پهلوانی و زورخانه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های ورزشی شهرستان ابرکوه در دهه فجر خواهد بود.

خاموشی از دیگر برنامه‌های این اداره را دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان ، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین حضور با شکوه و گسترده جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد.

وی همچنین اظهار داشت: برگزاری  مسابقات آمادگی جسمانی ، دوومیدانی ، والیبال ، کونگ فو ، ژیمناستیک ، فوتسال ، شنا ، تنیس روی میز معلولان جسمی و ذهنی ، همایش پیاده روی بانوان و همایش کوهیپایی از برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه در بخش بانوان می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا