در اين سفر ميرمحمدي استاندار يزد باتفاق معاونين خود ، باحضور در فرودگاه شهيد آيت ا... صدوقي يزد از مدير عامل شركت فرودگاههاي كشور استقبال و طي نشستي در سالن كنفرانس فرودگاه ، ضمن تقدير از اقدامات صورت گرفته در فرودگاه شهيد صدوقي يزد طي سالهاي اخير با اهداي لوح تقدير از ايلخاني مدير عامل ، اسفندياري مشاور اجرايي و حسين صادقي معاون عمليات فرودگاهي شركت فرودگاههاي كشور بخاطر مساعدتهايي كه نسبت به انجام امور عمراني و عملياتي آن فرودگاه داشته اند تجليل بعمل آورد. استاندار يزد ارائه خدمات پروازي و طرحهاي اجرا شده و بويژه ارتقاي فرودگاه به فرودگاه بين المللي را مطلوب ارزيابي‌كرد و افزود مردم نيز قدردان خدمات مسئولين فرودگاهي مي باشند و رضايتمندي آنان ما را به خدمت مضاعف تشويق مي كند.

ايلخاني مدير عامل شركت فرودگاههاي كشور نيز در اين ديدار ، ضمن اظهار رضايتمندي از وضعيت زيرساخت ها و تجهيزات و فعاليت‌هاي پروازي فرودگاه يزد آمادگي شركت فرودگاهها را براي هرگونه همكاري در جهت ارتقاي سطح خدمات به مردم اعلام و اظهار داشت فرودگاه شهيد صدوقي يزد ، بعنوان يكي از مهمترين فرودگاههاي بين المللي كشور به لحاظ ساختار مي تواند سهم بيشتري را در ارائه خدمات پروازي به خود اختصاص دهد و با داشتن سطوح پروازي مناسب و تجهيزات كمك ناوبري مطلوب ، در آينده مي تواند پذيراي شركت‌هاي هواپيمايي بعنوان بيس پروازي باشد و در اين راستا شركت فرودگاههاي كشور نيز از هرگونه مساعدت دريغ نخواهد كرد. مدير عامل شركت فرودگاههاي كشور در ادامه اين سفر از پروژه بهسازي و توسعه ترمينال قديم بازديد و نسبت به بهره‌برداري هرچه سريعتر از آن تأكيد و درخصوص تأمين تجهيزات و امكانات ترمينالي توصيه‌هاي لازم را به معاونت عمليات فرودگاهي ارائه نمود و همچنين باتوجه به محدوديت‌هاي فضاهاي عملياتي و اداري و پشتيباني ، نسبت به تأمين اعتبار در سال آينده جهت پروژه‌هاي تكنيكال بلاگ و احداث تاكسي وي موازي قول مساعد دادند.

وي روند توسعه و رشد پرواز و جريان اعزام و پذيرش مسافر را در آن فرودگاه مطلوب و آينده‌اي روشن براي آن فرودگاه يزد پيش‌بيني كرد.

وطن‌خواه مدير كل فرودگاههاي استان يزد نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي پروازي و عمراني فرودگاه ، از رشد 8/19 درصدي اعزام و پذيرش مسافر و 5/6 درصد آمار پروازي در نه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا