یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: خدمات موسسه راهگشا از نگاه مردم خدمات پلیس است ، اخلاق و رفتار شما سبب شده که این نمره مثبت در کارنامه مجموعه پلیس استان یزد تجلی پیدا کند و استان یزد به عنوان استانی که بیشترین رضایت مندی مردم از پلیس را دارند معرفی شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد، سرهنگ " حسین فروزانی" در همایش مربیان موسسات راهگشا استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: مجموعه راهگشا و مسئولان این موسسه دارای رفتار و اخلاق نیک در نزد شهروندان برخوردار هستند.

وی ضمن اشاره به بحث نظارت ستادی رشد و تعالی از پلیس استان یزد و کسب رتبه اول کشوری در 20 استان ارزیابی شده گفت: این مهم حاصل نشده مگر با رفتار و اخلاق بسیار مناسب کارکنان پلیس یزد و همچنین کارکنان موسسه راهگشا که به نوعی بخشی از وظایف نیروی انتظامی را به عهده دارند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

فروزانی ادامه داد: انتظار پلیس از شما مربیان و اساتید محترم رعایت هر چه بیشتر بحث قوانین و مقررات در آموزشگاهها و سایر ماموریت هایی که این مجموعه بر عهداه دارد است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: خدمات موسسه راهگشا از نگاه مردم خدمات پلیس است ، اخلاق و رفتار شما سبب شده که این نمره مثبت در کارنامه مجموعه پلیس استان یزد تجلی پیدا کند و استان یزد به عنوان استانی که بیشترین رضایت مندی مردم از پلیس را دارند معرفی شود.

سرهنگ فروزانی افزود: مربیان موسسه راهگشا ضمن آموزش دقیق قوانین و مقررات ابلاغی می بایست همچنان به بحث اخلاق اسلامی و رفتار مناسب با ارباب رجوع تاکید داشته باشند.

وی ضمن اشاره به اینکه پلیس با اقشار مختلف جامعه با فرهنگ های مختلف سرو کار دارد افزود: ممکن است افرادی که دارای مشکلاتی هستند با اخلاق تند و غیر مناسب با شما برخورد داشته باشند؛ سعه صدر و بردباری شما و اخلاق خوب می تواند در تغییر رفتار آنها اثرگذار باشد.

این مقام انتظامی ضمن تاکید به نظارت مستمر بر مجموعه آموزشگاههای راهگشا گفت: دقت نظر در انتخاب کارشناسان این مجموعه و امکانات موردنیاز در بحث تکریم ارباب رجوع نیز مورد تاکید پلیس استان یزد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا