یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد- رئیس پلیس راه آهن استان یزد از کشف 22 کیلو تریاک و دستگیری یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر توسط ماموران پلیس راه آهن خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد، سرهنگ " منصور نیت خواه" گفت: ماموران پلیس راه آهن استان یزد از فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سوداگر مرگ، در خصوص تهیه و توزیع موادافیونی در طول خطوط راه آهن مطلع شدند.

وی ادامه داد: به همین منظور تیم ویژه ای از ماموران باتجربه و ورزیده  این پلیس تشکیل شد و ضمن استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس، اقدامات اطلاعاتی خود را در این زمینه آغاز کردند.

نیت خواه افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی این سوداگر مرگ و کسب اطمینان از لحظه حضور وی، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهم به نام "م.ت" 47 ساله را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 20 کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ نیت خواه ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی یادآور شد: عوامل پلیس راه آهن، در بازرسی از مخفیگاه این سوداگر مرگ نیز دو کیلو گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

به گفته ی رئیس پلیس راه آهن استان یزد، متهم دستگیر شده یکی از حرفه ای ترین قاچاقچیان یزد و تحت تعقیب ماموران پلیس بوده که با تلاش ماموران پلیس راه آهن، به کار خود پایان داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا