یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی استان یزد- سوانح رانندگی هفته گذشته  در محورهای مواصلاتی استان یزد پنج کشته و 15 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش یزدفردا، رئیس پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به اعلام خبر تصادف بین سه دستگاه خودروهای کامیون، مینی بوس و سواری 206 در کیلومتر 26 محور میبد به یزد بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ " احمد مظفری" ادامه داد: در این حادثه که به علت حرکت با دنده عقب غیر ضروری توسط راننده مینی بوس در بزرگراه، رخ داد یکی از سرنشینان مینی بوس به نام خانم" ف.گ" در دم فوت کرد و تعداد 12 تن از سرنشینان مینی بوس و همچنین راننده کامیون مجروح شدند.

مظفری ضمن اشاره به واژگونی سواری سمند در کیلومتر6 کنارگذر یزد ادامه داد: در این حادثه که بر اثر عدم توانایی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه رخ داد سه نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان یزد در پایان در خصوص برخورد سواری 206 با تریلی در محور چوپانان- یزد گفت: در این حادثه رانندگی که به دلیل انحراف به چپ سواری 206 و برخورد با تریلی به وقوع پیوست، سه تن از سرنشینان خورو سواری مجروح و یک نفر دیگر جان خود را از دست داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا