یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی استان یزد-در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان یزد ، از تعداد 6 تن از سربازان نمونه و زحمتکش پلیس این استان تجلیل شد.

 به گزارش یزدفردا، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: به منظور پاسداشت از زحمات و ایثارگری های سربازان میهن اسلامی و تجلیل از سربازان ولایت ، جشنواره سرباز جوان با 10 محور اصلی برگزار و از شش نفر ازکارکنان وظیفه که دارای شرایط لازم بودند تجلیل و قدردانی شد.

وی ضمن اشاره به جایگاه رفیع و شایسته "سرباز" گفت: سربازان مدافع انقلاب محسوب شده و به عنوان مهم ترین ارکان بنیه دفاعی در نیروهای مسلح، از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

کاکاوند ادامه داد: سرباز در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه و مفهومی مقدس و ارزشی بوده و مظهر اقتدار، ایثار، شجاعت و وطن دوستی است.

سرهنگ کاکاوند ، سربازی را فرصتی ارزشمند برای خدمت به ارزشها دانست و افزود: دوران سربازی فرصت مغتنمی است که سربازان ضمن اینکه با فرهنگ های متنوع کشور آشنا می شوند می توانند با خودسازی و تزکیه نفس ، بصیرت ، دانش علمی، دینی و مذهبی خود را ارتقاء دهند.

رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: دوران سربازی، زمان بسیار مناسبی برای خودسازی و به ظهور رساندن توانایی ها و قابلیت های دوران جوانی است تا در عرصه های مختلف به پویایی و رشد برسند.

فرمانده انتظامی استان یزد خدمت سربازی را یکی از دوران های مهم و سرنوشت ساز برای جوانان بیان کرد و اظهار داشت: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدمت صادقانه و بی ریای خود و تحمل سختی ها و دشواری ها باعث افتخار آفرینی در دفاع از حریم ملی کشور شده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا