محله آزادشهر وخيرآباد ميزبان اعضاي شوراي اسلامي شهر

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد.رئیس و اعضای شورای اسلامی  شهر يزد  پیرو  برنامه  هفتگی بازدید از محلات ، این بار در محله خير آباد وآزادشهر  حضور یافته و ضمن بررسي مشكلات  نسبت به برطرف شدن آنها  واکنش نشان دادند.

در این بازدید که مهندس خواجه منصوري_ شهردار منطقه‌ی 3 و مهندس صفدرپور_ رئيس  سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اعضای شورای شهر را همراهی می کردند مسائل، مشکلات و کمبودهای موجود در سطح منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

بازديد از يك پارك جديد الاحداث به مساحت5 هزار متر و عمليات اجرايي بلوار جوكاردر محله خيرآباد اولین برنامه اعضا در این بازدید بود .

بازديد از اكثر پارك هاي درون محله اي در منطقه آزادشهر و پیگیری مشکلات این پارک ها در دستور کار بازدید دوم اعضا قرار گرفت.

همچنین در این بازدید موضوعاتی همچون جمع‌آوری زباله ونخاله هاي ساختماني  و تسریع در  تکمیل و بهسازی پارکهای واقع در منطقه آزادشهر وخير آباد  مورد تاکید قرار گرفت.

پروژه تکمیل ایستگاه آتش نشانی شماره 10 آزادشهر هم در سومین برنامه اعضای شورای اسلامی شهر مورد بازدید قرار گرفت.

این پروژه که با محوریت ارائه خدمات در اسرع وقت در مواقع ضروری در حال ساخت می باشد قرار است با نظارت معاونت فنی وعمرانی شهرداری طی12 ماه به بهره برداری برسد.

 در يكي از بازدیدها كه به طور سرزده از عمليات اجرايي كف سازي يكي از پارك هاي منطقه آزادشهر انجام شد  اعضای شورای اسلامی شهر یزد ضمن انتقاد از ناظر این طرح مبنی بر رعایت نکردن ضوابط فني در کف سازی پارک  بر نظارت بيشتر مهندسين كارآمد بر عمليات اجرايي در پارک ها تاكيد کردند.

اما دغدغه مهم اعضای شورای اسلامی شهردر این بازدید مکانی بود که به طور غیرمجاز و با اسکلت داربست بنا شده بود که نهایت خطر را برای استفاده کنندگان در برداشت.

این ساختمان در هم جواری ساختمان شماره4 کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان در منطقه آزادشهر وبه نام بیت المهدی نصب شده است.

به گفته حجت الاسلام زارع_ رئیس شورای اسلامي  شهر_ ، طی این بازدیدها لیستی از معضلات محله تهیه  و جهت پیگیری و انجام اصلاحات به شهرداری هاي مربوطه  ابلاغ مي شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا