امروزه صنعت گردشگری می رود تا جایگاه خود را در اقتصاد کشور بیاید جایگاهی که قطعاً با شناخت این صنعت در قالب آموزش، به ویژه با موضوع جهانگردی، میراث فرهنگی و صنایع دستی ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با توجه به نزدیک شدن ایام سفرهای نوروزی دوره های آموزشی در زمینه صنعت گردشگری ویژه رانندگان وسایط نقلیه و نیروهای پلیس انتظامی با هدف ارتقاء آگاهیهای افراد مرتبط با این صنعت برگزار می شود.

فاطمی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: رانندگان وسایط نقلیه در این دوره آموزشی 8 ساعته با مهارتهای فردی و ارتباطی در زمینه های گفتار، رفتار، پوشش و آراستگی و آداب معاشرت، اصول میهمانداری برای میهماندران بخش مسافری و نحوه برخورد با گردشگران آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود: دوره های آموزشی آشنایی با میراث فرهنگی و گردشگری، قوانین و مقررات مربوط به گردشگری و میراث فرهنگی و اخلاق حرفه ای و آداب معاشرت با گردشگران جهت نیروهای پلیس انتظامی برگزار خواهد شد. مدت این دوره نیز 8 ساعت می باشد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا