یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی استان یزد:- جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری دو زن سارق حرفه ای و تحت تعقیب و اعتراف آنها به یک میلیارد و 400 میلیون ریال سرقت از طلافروشی های شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا ، سرهنگ " عطاءا... احمدی" درباره این خبر گفت: با توجه به اعلام چندین مورد سرقت طلاجات از زرگری های بازار یزد به روش " کش روزنی" بررسی این موضوع در دستور کار عوامل پلیس شهرستان یزد قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی کلانتری 12 قائم ادامه داد: ماموران پلیس کلانتری 12 ضمن انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات لازم و همچنین کنترل و رصد سیستم تصویری بازار، متوجه شدند سارقان این پرونده دو زن هستند که به صورت کاملا حرفه ای اقدام به سرقت می کنند.

احمدی افزود: کارآگاهان اداره تجسس کلانتری، با انجام کار شبانه روزی ضمن شناسایی این دو سارق در یک عملیات منسجم و برنامه ریزی شده آنها را هنگام سرقت دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان یزد یادآور شد: متهمان در بازجویی های اداره پلیس به پنج فقره سرقت طلا جات به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال از زرگری های بازار یزد به روش "کش روزنی" اعتراف کردند.

به گفته ی احمدی این دو سارق از سارقان بسیار حرفه ای و تحت تعقیب پلیس استان های همجوار بوده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا