یزدفردا:مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره یار مهربان فرزندان یزد، از برگزاری جلسه معرفی و نقد کتاب «نشک خوروسی و قصه های دیگر» نوشته استاد اسداله شکرانه خبر داد و افزود: این کتاب بازآفرینی ده داستان از داستان های مرحوم مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان کشور ماست که به گویش یزدی نوشته شده است.

احمدرضا قدیریان همچنین گفت: جلسات نقد و بررسی کتاب، فرصت خوبی است تا اهالی نشر و کتاب با نقاط قوت و ضعف یک اثر مکتوب آشنا شوند.

وی نقد و بررسی کتاب را یک ضرورت دانست و با بیان این که پیش از این نیز کتاب «تعزیه و الگوهای رفتاری» به بوته نقد گذاشته شده است، تأکید کرد: تشکیل جلسات نقد کتاب با حضور کارشناسان و صاحب نظران، بر کیفیت کار نویسندگان و ناشران تأثیر مطلوبی خواهد داشت و از این طریق شاهد آفرینش آثاری بهتر خواهیم بود.

جلسه نقد کتاب «نشک خوروسی و قصه های دیگر» با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و همکاری خانه کتاب ایران و با اجرای مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره یار مهربان فرزندان یزد، ساعت شش عصر روز یکشنبه سوم اسفند ماه با حضور زهرا دهقان دهنوی نویسنده و پژوهشگر و همچنین مؤلف کتاب و گروهی از استادان، ناشران، نویسندگان و دیگر علاقمندان فرهیخته در سالن اجتماعات مجتمع امام علی ع واقع در سه راه تعاون برگزار می شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا