به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد کمیته ای در راستای ساماندهی کمپ های نوروزی در محل این اداره کل برگزار شد.

این جلسه با حضور معاونین گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و متقاضیان احداث کمپ های نوروز در محل این اداره کل برگزار گردید.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این خصوص گفت: باتوجه به اهمیت و استقبال مسافرین داخلی و خارجی از تورهای کویرنوردی و پتانسیل استان در این بخش هر ساله در ایام تعطیل و به خصوص عید نوروز کمپ های دائم و موقت تسهیلاتی جهت رفاه حال مسافران در مسیرهای اصلی استان ایجاد می شود.

محمدرضا نصیری اظهار داشت: این جلسه هماهنگی در راستای نظم بخشی و ارائه خدمات بهتر به عموم مسافرین جلسه برگزار گردید.

وی تأکید کرد: وجود کویر در استان یزد پتانسیلی است که تاکنون به خوبی از  آن بهره برداری نشده است ولی باید کمپ های دائمی در استان تجهیز گردند تا در کلیه فصول سال قابل استفاده باشند.

شایان ذکر است مقرر گردید فهرست کمپ های مجاز در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری قرار گیرد تا با هماهنگی نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند، همچنین متقاضیان اجرای کمپ های گردشگری به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا