فرماندار یزد در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خواستار تشدید نظارت و کنترل بر بازار در ایام عید نوروز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در آستانه عید نوروز به همراه معاونین سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان دیدار کرد.

فرماندار یزد در این دیدار گفت: در روزهای پایانی سال و با توجه به فرارسیدن سال جدید و همچنین حضور گردشگران از سراسر نقاط کشور در استان یزد، با افزایش تقاضا برای خرید سوغات و کالاها مواجه هستیم که در این خصوص زمینه سودجویی بعضی از افراد فرصت طلب فراهم می شود كه نياز به نظارت و كنترل بيشتري بر بازار متصور است.

شاکری شمسی با تأکید بر برخورد جدی و قانونی با گرانفروشان و عرضه کنندگان کالاهای بی کیفیت در سطح شهرستان تصریح کرد: تأمین آسایش و ارتقای رضایت‌مندی مردم و گردشگران با تشدید نظارت و کنترل بر بازار در ایام عید نوروز و برخورد جدی با متخلفان بدست خواهد آمد.

در این دیدار همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار شب عید از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

بیژن نیا خاطرنشان کرد: برای مقابله با سوء استفاده احتمالی برخی از افراد سودجو از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و عید نوروز تعداد بازرسی‌ها از بازارهای شهر و مراکز خدمات‌رسان افزایش می‌یابد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا