معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، فرماندار يزد و مديركل دفتراموراجتماعي و فرهنگي استانداري، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری از مؤسسه خيريه فرهنگي ذريه الرسول(ص) استان بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمد علی طالبی در دیدار با اعضای هیأت امناء مؤسسه خيريه فرهنگي ذريه الرسول (ص) استان با بیان اینکه موضوع فعالیت این موسسه امری مقدس و سفارش شده از سوی بزرگان دین می باشد افزود: خدمت و تکریم سادات از ارزشهای متعالی دین مبین اسلام می باشد که حرکت در این مسیر ارزشمند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تأکید بر ارتقاء جایگاه سادات و ترویج و گسترش فرهنگ سیادت در جامعه خاطرنشان کرد: باید یکسری الگوهای کامل از سادات به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی در سطح جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از نخبگان، مدیران و فرهیختگان جامعه از سادات می باشند گفت: سادات ما از درجه، اعتبار و ارزش بالاتری نسبت به سطح عموم جامعه برخورداند و با همت و تلاش توانسته اند مدارج عالی را در اموراداری و نخبگی را در زمینه های مختلف کسب نمایند.

طالبی ادامه داد : بايد براي تكريم سادات به رفع مشكلات آنان بپردازيم و شايسته نيست در جامعه اسلامي و اعتقادي ما سادات نيازمند و داراي مشكل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اضافه کرد: تشکیل این مؤسسه به عنوان یک نهاد غیردولتی و عام المنفعه با حضور نخبگان سادات می تواند یک سرمایه اجتماعی مناسب باشد تا در کنار توجه دولت در راستای رفع مسائل و مشکلات سادات و توسعه و ترویج فرهنگ سیادت گام برداشته شود.

طالبی خدمت به سادات را افتخار خود و دولتمردان دولت تدبير و اميد در استان يزد دانست و گفت: قطعاً مسئولین استان و شهرستان در راستای تحقق اهداف تعیین شده از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در ابتداي اين جلسه عليرضا ارثي مديرعامل مؤسسه خيريه فرهنگي ذريه الرسول به سال تأسيس اين مؤسسه در سال 88 اشاره كرد و گزارشي از اقدامات صورت گرفته اين مؤسسه ارائه داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا