مسابقات کشتی چندجانبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در سالن شهید صدوقی یزد برگزار و برترین ها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات چند جانبه کشتی در حالی روز جمعه اول اسفندماه در سالن شهید صدوقی یزد برگزار شد که محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، مسود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمود شاکری شمسی فرماندار یزد ، محمد شیبانی سرپرست هیات کشتی استان یزد و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی حضور داشتند.

در این رقابت ها 70 کشتی گیر در رده سنی نوجوانان و دو وزن جوانان به روی تشک رفتند که در پایان تیم یزد با کسب 87 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد. تیم مازندران و فارس هم به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

براین اساس دربخش انفرادی نیز در بخش نوجوانان و در وزن منفی 42 کیلوگرم علیرضا قره چائی از یزد ، امیرحسین ساوش از مازندران و آرش رنجبر از کرمان و در وزن منفی 46 کیلوگرم عباس قربانپور از مازندران ، مهدی تاج آبادی از یزد و امیرحسین رضایی از مازندران و در وزن منفی 50 کیلوگرم علی هاشم پناه ، مهدی حیدر و محمدرضا بیاتی هر سه از یزد اول تا سوم شدند.

در وزن منفی 54 کیلوگرم ارسلان حسین زاده از یزد ، نوید لطیف پور از فارس و علی مروستی آباده از فارس دررده اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن منفی 58 کیلوگرم محمدمهدی بیگی از یزد اول شد و مهدی باقری از فارس و محمدحبیبی از یزد بر سکوی دوم سوم ایستادند.

سید حسین حسینی ، محمدبرزگر هر دو از مازندران و پدرام اسکندری از یزد در وزن منفی 63 و علی اکبر اکبریان از مازندران و ایمان محمدی از فارس و مهدی زارع زاده از یزد در وزن منفی 68 به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.

عناوین اول تا سوم وزن منفی 76 کیلوگرم هم به مهدی کوه پاشی و محمدعلیزاده از مازندران و سید مجتبی حسینی نسب از یزد رسید و علی جوانی از مازندران و محمد امین منصوری و محمد ساکت در وزن منفی  85 کیلوگرم در سکوی اول تا سوم ایستادند.

در وزن منفی 100 کیلوگرم هم امیرحسین برزگر از مازندران اول شد و محمدپور حیدرپور از کرمان و احمد جویا ازیزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

دررده سنی جوانان هم رقابت ها در دو وزن منفی 66 و 74 برگزار شد که محمدجعفری از مازندران ، علی میرحسینی و سید مرتضی  میرحسینی از یزد در وزن منفی 66 و محمد علمدار و ابوالفضل اکبریان از یزد و محموجواد برهانی از کرمان در وزن منفی 74 بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدشیبانی سرپرست هیئت کشتی استان و جمعی از پیشکسوتان ، نفرات برتر در اوزان مختلف تجلیل شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا