به دلیل استفاده از ظرفیت‌های بومی و رویکرد مشارکت‌ جویانه در تدوین برنامه‌های ویژه پایتخت کتاب ایران لوح تقدیر کمیسیون ملی یونسکو و لوح تقدیر معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و شهردار این شهر به نمایندگی از مردم شهر یزد اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزدگفت:63شهردرکشور،کاندیدای پایتخت کتاب ایران شده بودند که درمرحله اول 10شهر،و درنهایت 50شهر به مرحله نهایی راه یافتند.
علی غیاثی ندوشن نام این 5شهررا ؛اهواز،بوشهر،یزد،گنبد ونیشابوراعلام کرد و گفت:درنهایت ازشهر یزد به دلیل برنامه های ویژه در این حوزه از شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طی مراسمی تقدیرویژه بعمل امد.
وی گفت: دبیرکل کمیسیون ملی یونسکودر ایران و لوح تقدیر معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و شهردار این شهر به نمایندگی از مردم شهر یزد اختصاص یافت.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد که این اداره کل با استمرارفعالیت های خود درحوزه کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را برای مطرح شدن درترویج این امر فرهنگی خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا