مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: دانش و مهارت به منزله دو بال ضروری برای پرواز هستند که می توانند انسان را به سوی قله های رفیع سربلندی و موفقیت سوق دهند .

   به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد: مراسم جشن فارغ التحصیلی 76 نفر از دانشجویان ورودی 90و 91 مركز آموزش علمي – كاربردي فني و حرفه اي آيت اله خامنه اي يزد در سالن همايش هاي غدير این مجموعه برگزار شد .

بنا براین گزارش دراین مراسم که با حضور حبیب ا...کارگر مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان ، دكتر صدرا ابرقويي رياست دانشگاه جامع واحد استان يزد ، مسئولين ستادی ، روساي محترم مراكز آموزشي و دانشگاهها  و خانواده هاي محترمشان برگزار شد درابتدا خانم مهدیه دهقانی،سرپرست مرکز علمی وکاربردی ضمن خیر مقدم،ازدانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاه  كارآفرين یاد نمود واذعان داشت:دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهي است ،كه به معناي واقعي كلمه علم وعمل را باهم تلفيق مي نمايد و به فرمايش مقام معظم رهبري "افرادي را با پنجه هاي كارآمد تربيت مي كند."

در ادامه حبیب ا... كارگر ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبريك صميمانه به دانشجويان ،از دانش و مهارت به عنوان دوبال ضروری برای پرواز یاد نمود که می توانند انسان را به سوی  قله هاي رفيع سربلندي و موفقيت سوق دهند .

حرکت به سمت سیاست آموزش های فنی و حرفه ای و افزایش کیفیت آموزشی و قرارگرفتن این مهم در دستور کار مراکز آموزشی،از بیانات دكتر صدرا ابرقوئي رياست دانشگاه جامع واحد استان يزد در این مراسم بود .

از ديگر برنامه هاي اين مراسم حضور گروه  فرهنگي و هنري طنين ، اجراي مراسم شاد و مفرح و اجراي موسيقي ،تجلیل از دانشجويان شاهد و ايثار گر ، دانشجويان برتر ، اساتيد برگزيده و همكاران نمونه با اهداء لوح تقدير ، قرائت سوگندنامه و اهداء تندیس به تمامي دانش آموختگان رشته هاي: مكانيك خودرو ، تعميرات ماشين آلات صنعتي ، دوخت و تكنولوژي لباس بود .

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا