مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، جمعیت هلال احمر استان به 538 نفر گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در بازدید از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر اظهار داشت : این تعداد افراد از صبح روز سوم اسفند ماه تا صبح روز چهارم اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند .
دکتر حمید پارسائیان با بیان اینکه 538 نفر در برف و کولاک گرفتار  شده بودند تصریح کرد : 70 نفر از این مسافران نیاز به اسکان اظطراری داشتند که توسط پایگاههای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به آن‌ها اسکان اضطراری و تغذیه داده شد .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود : در ۲۴ ساعت گذشته جمعیت هلال احمر با  21  تیم عملیاتی، 69 نفر نجاتگر و 12 دستگاه آمبولانس به افراد گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کرد .
وی با اشاره به آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر استان یزد  برای امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک اضافه کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد برای امدادرسانی در حال حاضر به صورت آماده باش به سر می برند .
وی با تاکید بر  آمادگی پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد به منظور امدادرسانی همه جانبه به مردم اظهارداشت : 9 پایگاه ثابت ، 3 اکیپ سیار جمعیت هلال احمر به دلیل برف و کولاک موجود در مناطق برفی آماده ارائه خدمات می باشند .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر در پایان افزود : از نیروهای اورژانس ، راه و ترابری ، نظامی و انتظامی که همکاری لازم را با جمعیت هلال احمر داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا