معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، استقبال علاقمندان به علم و فناوری از غرفه استان یزد را گسترده و چشمگیر ارزیابی کرد.

"عباسعلی رضایی" در جریان بازدید از غرفه استان یزد در نمایشگاه علم تا عمل، در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر استانداری گفت: پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی "علم تا عمل" به منظور ارائه دستاوردها وتوانمندیهای استانهای کشور در حوزه علم و فناوری از سوم اسفندماه در محل مصلای شهر تهران برگزار شده است و امروز به کار خود پایان می دهد.
وی شمار طرح های شرکت کننده از استان یزد در این جشنواره را 20 طرح اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح ها پس از ارزیابی اولیه در استان توانسته اند امتیاز لازم را در شاخصهای فناوری و تجاری سازی کسب نمایند.
معاون استاندار با اشاره به نقش آفرینی و همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان یزد،شرکت شهرکهای صنعتی، دفتر فناوری اطلاعات استانداری و اتاق بازرگانی با دفتر آموزش و پژوهش در زمینه برپایی غرفه استان یزد در نمایشگاه عمل تا عمل، از زحمات دست اندرکاران این اقدام ارزشمند قدردانی کرد.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری در بدو بازدید معاون استاندار از نمایشگاه "علم تا عمل" گزارشی از روند انتخاب طرح های استان برای حضور در این جشنواره ارائه کرد.
"سید مجتبی حسینی پور" بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور، رئیس هیئت اجرایی جشنواره علم تا عمل، نمایندگان مردم یزد و اشکذر و مردم ابرکوه، بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی از غرفه استان یزد را یادآور شد و گفت : خوشبختانه از طرح های معرفی شده در این غرفه استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.
جشنواره علم تا عمل عصر امروز - سه شنبه 5 اسفندماه - با معرفی شرکتها و طرح های برگزیده به کار خود پایان می دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا