مدیریت و سرپرستان واحد های مختلف مرکز اورژانس یزد با حضور در پایگاههای نقاط مختلف استان از تکنسین های اورژانس تجلیل نمودند .

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار دکتر احمد دهقان سرپرست ، دکتر سعیدرضا پهلوان پور مدیرفنی و دکتر محمد کاظم کاظمینی مدیر امور اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد به همراه دیگر مسئولین ستادی و عملیاتی این مرکز ، امروز سه شنبه پنجم اسفندماه با حضور در پایگاههای  اورژانس 115 در شهرستانهای مختلف استان یزد از پرسنل این پایگاهها با اهدائ گل و شیرینی تجلیل نموده و در این دیدارهای  دوستانه و صمیمی پرسنل درد دل ها و درخواستهای خود را با مدیریت مطرح نمودند .

مباحثی از قبیل تامین نیرو ، ساعات کاری ، نحوه شیفتها ، جابجایی و همچنین پرداخت کارانه مطرح شده که مدیران در این موارد با پرسنل تبادل نظر کردند و همچنین تکنسینهای این پایگاهها از تلاش مدیریت مجموعه اورژانس برای بهبود محیط و شرایط کاری و افزایش پرداختهای پرسنل قدردانی نمودند .

دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان به همراه مسئول کارگزینی آقای محمدرضا دهقان و مسئول واحد IT آقای میرجلیلی در طولانی ترین مسیر به پایگاههای 115 جاده ای خرانق و ساغند و رباط پشت بادام رفته و با اهدائ گل و شیرینی لحظات صمیمانه ای را با تکنسینهای این پایگاهها سپری نموده و درباره مسائل مختلف بحث و تبادل نظر انجام شد و در پایگاه رباط هم نهار میهمان پرسنل این پایگاه بودند . این بازدید تا ساعت 19 امروز به طول انجامید .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا