به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد سومين جشنواره استاني و دومين جشنواره منطقه اي مطبوعات و خبرگزاريهاي استان يزد سه شنبه شب 5 اسفند ماه با حضور استاندار يزد، معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار يزد و برخي ديگر از مسئولين استاني در تالار فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين مراسم اظهار داشت : تغيير نگاهي كه بايد در دولت نسبت به رسانه ها و آزادي عمل آنها اتفاق مي افتاد، اتفاق افتاده و اين فضا در استان يزد نيز در حال تجربه شدن است هرچند خود دولت و دولتمردان مورد چالش و نقد قرار گرفته اند و نقدهايي كه در برخي موارد غيرمنصفانه است اما اين فضا قطعاً به نفع آينده كشور، پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور خواهد بود.
محمدعلي طالبي افزود : اگر اعتقاد داريم كه مطبوعات ركن چهارم دموكراسي و فراتر از آن،يك نهاد مدني پيونده دهنده دولت و مردم هستند بايد اجازه دهيم عرصه مطبوعات عرصه آزاد و شفافي باشد تا بستر مناسب براي رسيدن جامعه به حكمراني خوب فراهم شود.
وي ادامه داد : باور داريم كه شفافيت و دسترسي به اطلاعات به بهبود كار كمك مي كند و رسانه ها و مطبوعات و به ويژه مطبوعات محلي مهمترين نقش را در رفع مشكلات جامعه بر عهده دارند.
طالبي عنوان كرد : استانداري يزد و تمام دستگاههاي دولتي و اجرايي استان همه توان خود را در جهت كمك به فضاي آزاد و بستر مناسب براي فعاليت رسانه ها و مطبوعات محلي به كار خواهند بست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اظهار داشت : رسانه ها و مطبوعات محلي چشم اميد دولتمردان دولت تدبير و اميد هستند و اميدواريم در جهت كمك به دولت، خدمت به مردم، ايجاد يك فضاي تعاملي خوب بين دولت و مردم و تحقق برنامه ها و سياستهاي دولت تدبير و اميد گامهاي مؤثرتري بردارند.
در پايان اين مراسم از نفرات برتر سومين جشنواره استاني و دومين جشنواره منطقه اي مطبوعات، خبرگزاريها و سرپرستي هاي روزنامه هاي سراسري استان يزد با اهداي تنديس جشنواره، لوح تقدير و هداياي نقدي تقدير شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا