رئیس شورای عالی استانها به همراه_آقاي  زارع پور رئیس شورای اسلامی استان_ در جمع اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه  شورا تنها نهادی است که می‌تواند طرح به مجلس شورای اسلامی ارائه بدهد گفت: شوراها می توانند در سطوح مختلف جامعه مانند رفع محرومیت، بهداشت، گردشگری، اقتصاد مقاومتی و...به دستگاههای دیگرکمک کنند.

دکتر بصیری پور در ادامه افزود: متاسفانه درآمد پایدار برای شهرداری ها هنوز به طور كامل انجام نشده است وشهرداران مي توانند برای رفع این مشکل تراکم فروشی را دررويه کار خود قرار دهند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد :مشارکت شهروندان در سطوح مختلف ،تقویت نهادهای مردمی وراهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی ، مهمترین برنامه این شورا در برنامه های  پیش رو می باشد.

رئیس شورای عالی استانها  گفت: برای جمع آوری طرح‌های پیشنهادی تاکنون نامه ای به روسای هزار و 161 شورای شهری و شهرداران از سوی شورای عالی استان فرستاده شده تا طرحها و پیشنهادات خود را در هر منطقه با توجه به مسائل و معضلات ارائه کنند.

دکتر بصیری پور افزود: این طرحها و پیشنهادات بررسی و ارزیابی می شود و ضمن کارشناسی تلاش خواهد شد تا در قالب طرح و لایحه پیگیری واجرایی شوند.

رئیس شورای عالی استانها در پایان  با اشاره به اینکه دولت تدبیر وامید تا کنون توجه ویژه ای  به امور شوراها داشته افزود: در برنامه های پيش رو به دنبال ارتقا رابطه شوراها با دولت هستیم.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا