دکتر سیاری که در مراسم افتتاحیه همایش ملی بیماریهای گوارشی ، کبد و تغذیه کودکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد سخن می گفت با اشاره به اینکه تاسیس دانشگاه آنهم بدون حمایت دولت کار بسیار ارزنده ای است گفت : باید قدردان این تلاش ها باشیم و در راستای تربیت نیروی انسانی ، کمیت را فدای کیفیت نکنیم چرا که می توان از کمیت به عنوان مقوله ای برای ارتقای کیفیت آموزشی بالاخص در علوم پزشکی بهره گرفت .

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنان خود به مقوله مهم اخلاق پزشکی اشاره کرد و افزود : ما در کشور پزشک و متخصص زیاد داریم اما آنچه باید به آن توجه ویژه شود جدای از بخش علمی ، اخلاق پزشکی است .

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تلاش و انضباط ، سخت کوشی ، توجه به سلامت بیمار ، دلسوزی، کم توجهی به مسائل مادی ، نقد منطقی ، عشق به خدمت ، دقت در کار و آزاد اندیشی و دوری ازتکبر را از مضامین اخلاق پزشکی عنوان کرد که پزشکان و متخصصان باید آن را سر لوحه کار خود قرار دهند . وی همچنین از تلاشهای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد ، سازمان تامین اجتماعی و دانشجویان علوم پزشکی در بر پایی این همایش ملی قدر دانی کرد .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا