انا لله و انا الیه راجعون

روح پاک اقای دکتر علی اصغر کاظمینی از پزشکان و جراحان ممتاز ایران و از نوادگان حضرت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی در غروب جمعه پس از یک دوره بیماری به ملکوت اعلی پیوست.

در دانشنامه مشاهیر یزد آمده است "دکتر علی اصغر کاظمینی فرزند عبدالحسین متولد1314ه.ش در یزد .وی پس از تحصیلات مقدماتی در یزد در سال1342 درجه پزشکی عمومی را از دانشگاه تهران با پایان نامه بیماریهای داخلی غده تیرویید دریافت کرد. سپس در 1345 دوره تخصصی جراحی را در همان دانشگاه با رساله کیستهای مادر زادی ستون فقرات گذراند. از استادان او می توان پروفسور یحیی عدل را نام برد.از فعالیتهای وی همچنین می توان  ریاست سازمان نظام پزشکی استان البرز ,جراح در بیمارستانهای تهران,لنگرود,دزفول و کرج ;همکاری در تاسیس بیمارستان کسری در کرج ,و شرکت در همایشهای علمی جراحی و پزشکی و برگزاری جلسات قرائت و تفسیر قران نام برد.

نکته:

مراسم تشییع و خاکسپاری در روز یکشنبه دهم اسفند در شهرستان کرج  می باشد.

دفتر مطالعات این ضایعه  را به آقایان حاج علی اکبر کاظمینی , مهندس محمد کاظمینی  ومیرزا محمد کاظمینی و  و حضرت آیت الله ناصری تسلیت گفته ,برای ان انسان نیکو خصال علو در جات وبرای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل از خدای منان خواستار است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا