جلسه شورای معاونین و روسای شعب با حضور دکتر ناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد و نجات در جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / در ابتدای این جلسه دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گزارشی از فعالیتها و مشکلات جمعیت هلال احمر استان را ارائه نمود.

در ادامه معاونین و روسای شعب گزارشی از فعالیتهای حوزه امداد و نجات خود ارائه نمودند و پیشنهاداتی را در خصوص این فعالیتها را مطرح کردند .

سید جواد میرحسینی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه این جلسه ضمن تشکر از معاونین و روسای شعب  اظهار داشتند: که جای بسی خوشحالی می باشد که جناب آقای دکتر چرخساز از بدنه خود جمعیت می باشند و این باعث افتخار ما هست که یک هلال احمری از جنس خود در راس حوزه امداد و نجات می باشد .

سید جواد میرحسینی گفت : با توجه به موقعیت خاص بودن استان یزد ، نزدیکی پایگاه امداد هوایی استان به فرودگاه و راه آهن و امنیت استان یزد نیاز است یک نگاه کشوری به این استان شود و مجتمع انبارهای امدادی را به استان یزد سپرد .

در ادامه این جلسه دکتر ناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد و نجات اظهار داشت : با توجه به اینکه فردی بر کرسی جمعیت هلال احمر قرار گرفته که شخصیت فرهیخته و علمی و خدارا شاکریم که ایشان رویکرد امدادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با توجه به اینکه ایشان از خانواده امدادی بوده و هستند  کاملا نگاهشان امدادی و با جمعیت هلال احمر آشنا می باشند.

ایشان افزودند : رویکرد همه شما را درک میکنم و باید کاری کنیم که کاملا امداد در جمعیت در پیشانی کار قرار بگیرد و با احترامی که برای حوزه های جوانان و داوطلبان دارم باید همه نیروها در جوانان و داوطلبان بارویکرد امدادی تمام در اختیار امداد و نجات باشند .

سرپرست سازمان امداد و نجات در ادامه افزود: درمورد سرباز  امدادگر کارهای اولیه انجام شده است و ان شالله این امر نیز در جمعیت محقق شود و همچنین در مورد مشاغل سخت ، شهید و یا جانباز شدن امدادگر در حوادث ، طرح آن آماده وبه مجلس داده شده تا در صورت تصویب اجرا شود.

دکتر ناصر چرخساز در پایان صحبتهای خود ضمن تشکر و قدردانی و میهمان نوازی خوب و صمیمی مدیرعامل و معاونین و روسای شعب به پیشنهادات دوستان پاسخ هایی را ارائه نموده و به سوالات دوستان پاسخ دادند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا