به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد کارگاه آموزشی میزبانی و تشریفات در مرکز علمی ـ کاربردی میراث فرهنگی یزد برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این خصوص گفت: با توجه به راه اندازی مرکز آموزشی میراث فرهنگی و نیاز مراکز اقامتی استان در زمینه آموزش های ویژه و همچنین نزدیکی به ایام نوروز 94 اولین دوره کارگاه آموزشی در زمینه میزبانی و تشریفات با همکاری موسسه ایران شف و استاد برجسته تشریفات دکتر فرهود زعفری برگزار خواهد شد.

محمدمهدی شرافت اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف افزایش آگاهی و توان نیروهای شاغل در مراکز اقامتی و پذیرایی استان و در راستای رضایتمندی و ارائه خدمات بهتر به گردشگران برگزار می شود .

وی تصریح کرد: آشنایی با اصول اولیه میزبانی طبق استانداردهای بین المللی، استانداردها و ویژگی های ظاهری کارکنان (آقایان و خانمها)، آشنایی با بهداشت محیط، فردی، مواد غذایی در حین کار در رستوران، روش مختلف چیدمان میز و صندلی در رستوران ها، شناخت انواع میز و صندلی و انواع چیدمان در رستوران از جمله سرفصل های این کارگاه آموزشی می باشد.

شایان ذکر است حضور کارمندان و کارکنان مراکز اقامتی و پذیرایی در این کارگاه آموزشی الزامی می باشد و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 36272980 مرکز آموزشی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا