در يكصد و پنجاه و ششمين جلسه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مهندس صحتی مدیر کل شرکت توزیع برق استان و معاونین وی در امور برق مناطق برگزار شد ، مشکلات روشنایی شهر یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد- اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه با اشاره به نبود روشنایی کافی در بعضی از میادین وبلوار های شهر نکاتی را در این زمینه ایراد کردند.

انتقال سیم های برق هوایی به زیر زمین، تعویض تیر های برق فرسوده در سطح شهر، توجه به روشنایی در ناحیه های تاریخی مهمترین دغدعه اعضای شورای شهر در  بررسی مشکلات و معضلات برق شهر یزد بود.

همچنین در ادامه این جلسه مشکلات کمبود روشنایی مربوط به بلوارهای سنتو، علامه جعفری شرقی، انتظار، شهید صدوقی و نوار سبز بلوار مدرس که از جانب اعضای شورای شهر مورد بازدید قرارگرفته بود طی یک درخواستی به مهندس صحتی تقدیم شد.

مدیر کل شرکت توزیع برق استان در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جهت پیگیری مشکلات مردم در سطح محلات گفت: در زمینه روشنایی معابر شهری با توجه به سلایق مختلفی که وجود دارد، در صدد استفاده از مشاور در اين زمينه مي باشيم.

مهندس صحتی در ادامه افزود: احداث وروشنایی معابر، بلوارها، میادین و سطح محلات تاکنون بیش از یک میلیارد تومان هزینه در بر داشته است  که بیشترین این هزینه ها  مربوط به روشنایی میادین امیرچقماق ، امام رضا(ع) ، شهدای محراب و بلوارهای اصلی شهر می باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان مستلزم همکاری مردم و مسئولین با اين شركت مي باشد، گفت: متاسفانه سرقت کابل‌های شبکه برقی توسط افراد ناشناس خدمات‌رسانی در این زمینه را با کندی مواجه کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از مردم خواست در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه مشکلات روشنایی و مشاهده هرگونه سرقت سیم کابل مراتب را با سامانه 121 در میان بگذارند.

اعضای شورای اسلامی شهر یزد در پایان این جلسه ضمن توجه به ایام فاطمیه در ایام عید ، خواستار روشنایی و نورپردازی مناسب در این ایام هم شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا