یزد فردا:سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از کشف 2 هزار و 400 قلم انواع موادمحترقه به ارزش 480 ميليون ريال توسط ماموران پليس اين استان خبر داد.

به گزارش یزد فردا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "کاظم کفاش پناه" گفت: با توجه به نزديک شدن به چهارشنبه آخر سال، و با توجه به دريافت خبري در خصوص ورود يک محموله ز انواع موادمحترقه خطرناک به شهر يزد بررسي اين موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات لازم و به کارگيري منابع و مخبرين متوجه شدند اين موادمحترقه داخل انباري در يکي از خيابان هاي اصلي شهر يزد نگهداري مي شود که به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضائي را انجام دادند.

کفاش پناه ضمن اشاره به عمليات ضربتي پليس و دستگيري سه تن ازعاملان وارد کننده اين موادمحترقه خاطر نشان کرد: ماموران پليس در بازرسي از انبار مورد نظر 2400 قلم انواع موادمحترقه خطرناک را کشف کردند.

اين مقام انتظامي ارزش اين محموله کشف شده را 480 ميليون ريال بيان کرد و ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص مراقبت از فرزندانشان گفت: آمارها نشان مي دهند بيشترين قربانيان چهارشنبه آخر سال، کودکان و نوجوانان هستند.

سرپرست معاونت اجتماعي انتظامي استان يزد در خاتمه يادآور شد: برابر قانون مجازات اسلامي هر گونه قاچاق، خريد و فروش موادمنفجره و محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات پيش بيني شده در محاکم قضائي محکوم مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا