به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 94 ویژه شهرستانهای استان یزد با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، معاونین، مسئولین شهرستانها و ... تشکیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این جلسه اظهار داشت: با اختصاص روزهای مشخص از نوروز 94 به هر یک از شهرستانها، بین آنها رقابت ایجاد خواهد شد و این موضوع باعث فعالیت بیشتر شهرستانها می شود تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه داده و اوقات خوب و خوشی را برای گردشگران فراهم آورند.

محمدمهدی شرافت افزود: برای ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر لازم است از فرمانداریهای شهرستانها نیز دعوت به عمل آید تا برای شناسایی فرصت های گردشگری، پتانسیل های گردشگری و ایجاد کمپ های گردشگری به صورت دائمی همفکری به عمل آید و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:

وی خاطرنشان ساخت: باید سعی شود جشنواره و برنامه های فرهنگی در روز مخصوص هر شهرستان به بهترین نحو اجرا شود و همچنین باتوجه به تقارن ایام نوروز 94 با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) باید به گونه ای اقدام نمایند تا شأن و شئونات این ایام حفظ گردد.

شایان ذکر است در این جلسه مسئولین هر شهرستان به اعلام برنامه های قابل اجرا در روز ویژه هر شهرستان پرداختند و برنامه ها توسط مدیرکل و معاونین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا