گردهمایی مدیران گروه های آموزشی و دانشجویی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما 7 استان کشور در روز چهار شنبه 13اسفند ماه 93در سالن کنفرانس ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد .

در این مراسم شمس نیا مدیر امور آموزشکده ها و دبیر این گردهمایی ضمن خیر مقدم و قدردانی از واحد یزد به واسطه میزبانی این همایش در سخنرانی خود گفت : این نشست با حضور مدیران گروه های آموزشی و دانشجویی سما استان های کرمان ، اصفهان ، فارس ، هرمزگان ، کهگیلویه و بویر احمد ، چهار محال و بختیاری و یزد برگزار می شود که انشا الله باعث منشاء خیر و برکت و موجب رضایت خداوند واقع شود و امیدواریم این نشست بتواند در پیشبرد امور و اهداف آموزشکد ه های سما را محقق و یاری نماید .

وی ضمن اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: در این نشست برنامه های آموزشی و دانشجویی دانشکد ه های سما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم از نقطه نظرات ، پیشنهادات ، طرح ها و اقدامات مدیران امور آموزشی و دانشجویی برای ارتقای کیفیت در دانشکد های سما بهره لازم را ببریم . شمس نیا در ادامه ارتقای دانش مدیران امور آموزشی و دانشجویی ، جهت انجام بهینه ی امور مذکورو تبادل تجربه بین مدیران طرح مشکلات وپیشنهادات مدیران را از جمله اهداف این گردهمایی برشمرد .

وی افزود : همچنین در ادامه بحث در خصوص اجرای تقویم سه ترم و مشکلات وچالشهای آن ، تشکیل کلاس در روزهای پنجشنبه ونحوه ی حضور کارکنان ، مسائل مربوطه به امور فارغ التحصیلی مشمولین ، کمیسیون موارد خاص آموزشی و دانشجویی و کمیته ی انضباطی دانشجویی از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت .

شمس نیا خاطر نشان کرد: انتظار می رود که این نشست به حل وفصل مشکلات و چالش های آموزشکده های سما در امور ذکر شده منجر و ضمن هماهنگی لازم جهت انجام امور، سرعت و دقت لازم و کافی در انجام فر آیندهای آموزشی و دانشجویی آموزشکده های مربوط اعمال شود .

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست محمد رضا رحیمی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد ضمن عرض خیر مقدم و خوشامد گویی و ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت های حوزه معاونت سما یزد را ارائه داد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا