یزدفردا"گروه تعاونی پیشگامان به عنوان بزرگترین تعاونی فعال در حوزه فناوری اطلاعات که یکی از اهداف خود را حمایت از ایده پردازی, نوآوری و کارآفرینی تعریف نموده است, برگزاری رویداد جهانی "استارت آپ ویکند" را در دستورکار خود قرار داد.  

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان, شرکتهای دانش بنیان و فناوری اطلاعات ایساتیس به نمایندگی از گروه تعاونی پیشگامان و جمعی از دانشجویان برگزیده دانشگاه یزد, در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی و آموزش جامعه فرهیخته و در جهت ایجاد کسب و کارهای نوپا, در نظر دارند رویداد جهانی " استارت آپ ویکند" را در برای اولین بار در یزد برگزار نمایند.

استارت آپ ویکند, یک رویداد آموزشی _ تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی ( در انتهای هفته ) برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان, مدیران تجاری, عاشقان استارت آپ, بازاریاب ها و طراحان گرافیک, گردهم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح نموده, گروه تشکیل دهند و هر گروه به اجرای یک ایده بپردازد.

این رویداد در ایران با هماهنگی کانون کارآفرینی ایران برگزار می گردد و تا کنون 34 رویداد در 16 شهر کشور برگزار گردیده است. با توجه به عدم برگزاری این رویداد در یزد, گروه تعاونی پیشگامان در تعامل با کانون کارآفرینی ایران, برگزاری اولین  دوره " استارت آپ ویکند" یزد را با موضوع «وب و نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه» در برنامه دارد.

لازم به ذکر است این مراسم از تاریخ 6 الی 8 اسفندماه 1393 در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد, برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وبگاه این رویداد به آدرس زیر مراجعه فرمایند. 

Yazdstartupweekend.ir                                                                                                                                                   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا