سومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای یاد شده در این نشست با قدردانی از تلاش های مدیر ان روابط عمومی ها ، تشکیل این شورا را  در راستای اهداف و سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی و سیاست استانی و سازمانی بیان کرد.

احمد جعفری با بیان اینکه این شورا برنامه های هماهنگ و منسجم در این بخش تدوین کرده است، خواستار همکاری دستگاههای یاد شده در اجرای این برنامه ها شد.

وی اطلاع رسانی جامع از بخش های اقتصاد را از جمله برنامه های این شورا برشمرد و اظهار داشت: باید با استفاده از طرفیت ها و پتانسیل های هر دستگاه  و همدلی و هماهنگی لازم به برنامه های پیش بینی شده جامه عمل پوشاند.

در این جلسه در خصوص برنامه های سال آینده، همدلی و همکاری بیشتر در اجرای برنامه های شورا و رفع تنگناههای مالی آن، ارتباط بیبشتر دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان  بحث و تبادل نظر شد و اعضاء دیدگاهها و نظرات خود را پیرامون بهتر برگزاری این ایام الله بیان کردند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش های اقتصادی استان متشکل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی، امور اقتصادی و دارایی ، بورس، گمرک ، اموال تملیکی و شورای هماهنگی بیمه ها و بانک های استان چندی قبل با هدف  هماهنگی و همفکری در این زمینه و انجام برخی فعالیت های مشترک فعالیت خود را آغاز کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا