شركت توزيع نيروي برق استان يزد به منظور تقويت  وگسترش فعاليت هاي تخصصي و پژوهشي ، با سازمان جهاد دانشگاهي،  تفاهم نامه همكاري امضاء كرد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد محمدرضا صحتي، مديرعامل اين شركت با اشاره به اينكه توزيع برق ، به عنوان يك شركت خدمات رسان ، در حوزه فعاليت هاي كاربري ، پژوهشي و دانشگاهي اقدامات شاخصي را در كارنامه خود برجاي گذاشته است يادآور شد: پروژه هاي تحقيقاتي متنوع و كاربردي زيادي باهمكاري دانشگاههاي يزد تصويب و برخي از آنها تجاري شده است.

 وي با تاكيد بر ارتباط دوسويه صنعت برق و دانشگاه اظهار داشت: هدف از برقراري تفاهم نامه با سازمان جهاد دانشگاهي تقويت توان علمي ، فني و فرهنگي و برقراري تعامل موثر با دانشگاه براي رسيدن به اهداف صنعت برق است.

 صحتي به تصويب و عملياتي شدن پروژه هاي اينترشيپ با همكاري دانشگاه يزد اشاره داشت و گفت : انجام طرح هاي مطالعاتي و تحقيقاتي ، ارائه خدمات تخصصي و توليد دانش ، نيازسنجي پژوهشي براي رفع موانع و مشكلات و مشاركت در بخش هاي پژوهشي از اهداف ما به شمار مي رود.

 اين مقام مسئول در صنعت برق همكاري در زمينه تاليف و انتشار كتب و نشريات پژوهشي و ترويجي و تجاري سازي يافته هاي پژوهشي را از ديگر اهداف اين تفاهم نامه برشمرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا