ع - ب

یکی از افتخارات ایران اسلامی وجود افراد تحصیلکرده و نخبگانی است که خدمت به مردم را برگزیده و دایره وجودی شان را بر شهر و کشور گسترانده اند. جامعه پزشکی ما علی رغم بعض  نقصانها، سرشار از این افتخارات است که گویا شهر و استان یزد از این بابت سهم بسزایی را به خود اختصاص داده و جا دارد هر از چند گاهی یادی از این افتخارات نموده و تشکر و قدردانی خود را نسبت به آنان ابراز نماییم.

اما زمانی این افتخار آفرینی ها ارزشی مضاعف پیدا می کند که آفریننده این افتخارات بدون توجه به همت و تلاش و ایثارگری های خودش از دیگران و زحمات آنها می گوید و هیچ نام و نشانی از خودش نمی گذارد.

 آنگاه که مریضی "دکتر مجیبیان"  را می بیند که با کهولت سن، مشتاقانه به طبابت و رسیدگی به بیمارستانش تلاش می نماید و به او سلام می نماید محترمانه جواب سلام مریض را می دهد و آنگاه که مریض می گوید خدا عمرتان را 120 سال کند که بالای سر مریضهایتان باشید در پاسخ می گوید: هر چه خدا بخواهد. براستی که خدایی فکر کردن در هر جایی و هر کاری انسان را به ملکوت می رساند و از خود بی خود می نماید و کارها در کنار تلاشها ارزشی صد چندان پیدا نموده و ماندگار می شود.

یکی از مصادیق کسانی که دنیا را مزرعه آخرت خود کرده اند همین نخبگان پزشکی هستند که خدماتشان رنگ خدایی گرفته.

و اما سنگ بنای یادبودی که در این بیمارستان نوشته شده در تصویر ذیل آمده که خود گویای نکات آموزنده ای برای ما و نسلهای آتی است؛ توضیح: این بیمارستان سی سال قبل از سال 57 در ساختمان کوچکتر فعالیت داشته و در بهمن سال 57 در ساختمان جدید فعالیّت خود را گسترش داده و بعضاً کادر بیمارستان همانهایی هستند که در این بیمارستان به دنیا آمده اند.   

 

 

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا