مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: در سال جدید برنامه های متنوع ورزشی تولید و پخش خواهد شد.

احمد پهلوانیان در نشست با روسای هیات های ورزشی استان که صبح امروز 23 اسفندماه برگزار شد، به اهمیت مقوله ورزش اشاره کرد و گفت: بروز بیماری ها ، اعتیاد ، بداخلاقی و نابسامانی های اجتماعی به دلیل نپرداختن صحیح به ورزش است.

وی به توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری به ورزش اشاره و تصریح کرد: ورزش یک امر مقدس است و اشاعه ان یک امر معروف محسوب می شود و به همین دلیل همان اندازه که به ساخت مسجد ، حسینیه ، مدرسه به عنوان یک کار خیز توجه می شود به ساخت یک مکان ورزشی و ورزشگاه نیز باید توجه شود و خیرین در این زمینه نیز باید پیشگام باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت: ورزش یک مقوله مقدس است و مایه خیر جامعه خواهد شد که نشاط روانی و سلامت جسمی را درپی خواهد داشت.

پهلوانیان با اشاره به اینکه یکی از سالم ترین ، بافرهنگی ترین و با اخلاق ترین بخش جامعه ما ورزشکاران هستند بر اشاعه ورزش تاکید کرد.

وی افزود: صداوسیما نگاه ویژه ای به امر توسعه ورزش در جامعه دارد و در این راستا برنامه های متنوعی در زمینه ورزش تولید و پخش می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد : باید به همه ورزش ها توجه شود و اعتقاد دارم که همه رشته های ورزشی جذابیت رسانه ای دارند و اگر ما به عنوان رسانه ملی کارمان را به خوبی انجام دهیم قطعا ورزش توسعه و جزئی از زندگی مردم خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد اظهار کرد: برآورده کردن خواسته جوانان علاوه برورزش که خاصه علاقه آنان است سعی می شود با برنامه‌ریزی ودقت بیشتر توجه ویژه ای در صدا وسیما صورت پذیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا