یزد فردا: دكتر رحيمي نسب رئيس سابق بهداري نيروي انتظامي استان يزد در همايش تجليل از كاركنان زن شاغل در ناجا، خانواده را يكي از محورهاي اساسي جنگ نرم دشمن دانست.
به گزارش  یزد فردا به نقل از پايگاه خبري پليس، دكتر رحيمي نسب رئيس سابق بهداري نيروي انتظامي استان يزد در مراسم همايش تجليل از بانوان شاغل در ناجا بيان داشت: حفظ سلامت و پايداري خانواده از اهميت ويژه اي برخوردار است و خانواده شالوده و زيربناي اجتماع است.
دكتر رحيمي نسب افزود: امنيت اجتماعي را بايد در خانواده ها جستجو كرد و كودكان و جوانان و نوجوانان بايد از همان سالهاي كودكي در خانواده تربيت و رشد صحيح داشته باشند تا شاهد امنيت بهتري در اجتماع باشيم.
اين مقام مسئول تصريح كرد: به دليل رشد طلاق در سالهاي 88 تا سال 1390، در راستاي كاهش طلاق در خانواده و ايجاد امنيت بيشتر، مركز تحكيم بنياد خانواده و جلوگيري از طلاق تشكيل و آموزشهايي در اين زمينه به خانواده ها ارائه شد.
وي ادامه داد: خانواده از نظر اسلام جايگاه و اهميت ويژه اي دارد و هدف خداوند از آفرينش انسان رسيدن به آرامش و بقاي نسل است كه بايد عوامل پايداري خانواده كه همان شناخا مفهوم كلي زندگي و حيات و ازدواج است را بشناسيم تا اساس خانواده محكم شود.
دكتر رحيمي نسب گفت: دشمن در اين راه ضمن تلاش تلاشهاي بسيار، از ابزارهاي جنگ نرم استفاده مي كند تا اين خانواه تشكيل نشود و در صورت تشكيل سست و ناپايدار باشد تا امنيت جامعه سست شود.
دكتر رحيمي نسب خاطرنشان كرد: يكي از محورهاي اساسي در جنگ نرم دشمن، خانواده است كه بايد با تربيت صحيح فرزندان و شناخت عوامل پايداري خانواده، دشمن را در اين راه ناكام گذاريم زيرا جامعه سالم مساوي با خانواده سالم است.
حجت الاسلام والمسلمين زارع رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان يزد نيز در اين همايش ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري بيان داشت: اگر دينداري و پايبندي به اصول نباشد پاي امنيت هم به شدت مي لنگد و بانوان و زنان در اين موضوع نقش مهمي دارند و زنان بسياري در اسلام و انقلاب نقش آفريني كردند تا ما اين انقلاب را بدست آورديم و بايد در حفظ آن كوشا باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا