معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرستان تفت را فرصتی ارزشمند برای معرفی قابلیتهای شهرستان تفت به ویژه در حوزه گردشگری دانست.

"عباسعلي رضايي" در نشست شورای اداری شهرستان تفت با تسليت فرا رسيدن ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت فرا رسيدن سال جديد گفت: مردم شريف عملكرد مسئولان و خدمتگزاران نظام را رصد كرده و بر آن واقفند و خدمات صورت گرفته در حوزه هاي مختلف را به خوبي درك مي كنند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد با اشاره به پتانسيلهاي بالاي شهرستان تفت در عرصه هاي گردشگري اظهار داشت: ايام نوروز و حضور خيل عظيم مسافران نوروزي در شهرستان تفت، فرصت بسيار مناسبي براي معرفي قابليت هاي عظيم گردشگري تفت است كه انشاا... با تدابير انديشيده شده در ستاد خدمات سفر شهرستان، به نحو شايسته اي از اين موقعيت استفاده شود.
معاون استاندار سلامت اداری را یکی از مباحث مورد توجه در سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامي برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به شاخصه های مد نظر، استان یزد از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت اداری برخوردار است.
رضایی در خصوص استخدامی های 26/3/91 یزد هم گفت: ان شاء الله پذیرفته شدگان این آزمون در ابتدای سال آتی مشغول بکار خواهند شد.
وی ایجاد صنایع " های تک"، توسعه کسب و کار الکترونیکی و توجه به اقتصاد دانش بنیان را از جمله رویکردهای اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست و بر استفاده از انرژی های نو و حمایت از مراکز رشد علم و فناوری تاکید کرد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به شعار سال 93 انجام کارها با دقت و سرعت، بدون فوت وقت و البته همراه با برنامه را از ویژگیهای مدیریت جهادی برشمرد.
امام جمعه تفت نيز در اين نشست روزهاي پاياني سال را فرصتي ارزشمند براي انسان در رسيدگي به حساب اعمال خود دانست و گفت: اگرچه انسان بر اساس سفارش معصومين(ع) بايد هر روز به امور خود رسيدگي و از خود حساب‌كشي كند اما ايام پايان سال در اين رابطه فرصت بسيار مهمي است تا انسان با بررسي اعمال خود در سال گذشته، نقاط ضعف خود را رفع و نقاط قوت خود را تقويت نمايد.
مديركل دفتر فناوري اطلاعات استانداري يزد نيز در اين نشست با تاكيد بر اهميت توسعه زيرساختها در عرصه فناوري گفت: فناوري اطلاعات ابزاري براي توانمندسازي در همه عرصه هاست.
"اكرم فداكار" با ابراز خرسندي از تهيه نرم افزار اندرويدي گردشگري تفت توسط شهرداري اين شهر، بر توجه به پتانسيل هاي عظيم اين بخش تاكيد كرد.
اين مقام مسئول روي آوردن به صنايع خلاق و هاي تك را نيازمند شناسايي روندها دانست و حركت به سمت توجه بيشتر به شركت هاي دانش بنيان را خواستار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا